floynk.reismee.nl

Brightest couple of the year!

Als er een award voor zou bestaan, dan hebben wij nu de ‘brightest couple of the year' award in de wacht gesleept

Laughing
We zijn namelijk in zeer blijde verwachting van ons tweede wereldwonder, maar of dat qua planning nou zo handig is, dat valt te betwisten.

Mensen die moeilijk zwanger raken, zeggen, wat nou planning! Alsof je dat kunt plannen. Dat klopt, maar je kunt het risico altijd uitstellen, toch? Maarja, wij zaten in zo'n goeie vibe, wat kon ons nou gebeuren? En here it is, ik ben zwanger en weer net zo ziek als bij de eerste en dat tijdens de reis van ons leven! Op een of andere manier hadden we gewoon niet bedacht dat het nog een keer zo zou lopen, laat staan zo snel! Niet meer over nagedacht, niet mee bezig geweest en plots zit je er mee. Ik heb het iets beter onder controle dan de eerste keer, maar het wordt met de dag moeilijker. En daar zit je dan, in Nieuw Zeeland, in een camper. We hebben nu officieel Bear Grylls voorbij gestreefd...vinden wij...

Wink

We denken dat we nu zo'n 8 weken ver zijn en over een week of 2 krijgen we een eerste echo in Auckland, dus dan weten we zeker of alles goed zit of niet en kunnen we waarschijnlijk een betere inschatting krijgen van hoever we zijn. We zijn super benieuwd, maar hebben er vertrouwen in zolang ik me zo voel.

Door deze aanvulling op onze reis, hebben we onze route enigszins moeten aanpassen. We ondernemen niet echt activiteiten en rijden op ons gemak richting de oversteek naar het noorder eiland (fijn 3,5 uur met de ferry

Undecided
Het is niet eens heel erg, want het is hier super mooi, niet normaal! Vanuit de auto zie je al zoveel! Strand met besneeuwde bergtoppen aan de horizon (i.p.v. de pier van Scheveningen). En schapen en koeien, niet te filmen zoveel. Over het algemeen hebben we ook super mooi weer. Het is best koud, vooral 's nachts, maar als die zon door komt, lekker joh!

We zullen Thailand helaas overslaan. Door alle toestanden daar is het allemaal wat bacteriegevoelig en ik moet zeggen, ik zou niet weten wat ik daar moet eten. Totaal geen trek in Thaise maaltijden, juist iets waar ik zou naar uitkeek. Toch jammer, maar dat komt nog wel een keer. Thailand is nog wel een keer aan te vliegen, Australië en Nieuw Zeeland niet wat mij betreft ;-) Dit alles betekent wel dat we vanaf Auckland in één keer naar huis gaan vliegen. Weliswaar via Kuala Lumpur, maar dat wordt echt een reis van 2 dagen ofzo, ow my god...! en ik heb al zo'n hekel aan vliegen!

Dus you see, al met al niet zo'n bright stel zijn wij. Maar je kan zeggen wat je wilt, wie neemt er nou zo'n souvenirtje mee naar huis vanuit het buitenland...? en Floris is hilarisch bijdehand soms, wat er uit dat mondje kan komen ... so! Dus wij vermaken ons wel die laatste weken. Nu nog een topper van een echo en dan op huus an!

Frank

Hoi pipeloi,

dit verhaaltje heeft Joyce dagen geleden al geschreven. Helaas gaat het weer effe ietsje minder en heb ik dit verhaal er even opgezet. De omschrijvingen van de Nieuw Zeeland foto's heb ik ook getyped, dus het zal enorm tegenvallen in vergelijking met wat Joycy altijd doet natuurlijk : )

Morgen (9/11) moeten we met de boot van Picton naar Wellington (Zuider- naar Noordereiland). Vanuit Wellington zullen we zo snel als mogelijk naar Auckland tuffen.

De laatste dagen zit Joyce helaas weer op eenzelfde schema als tijdens haar eerste zwangerschap zal ik maar zeggen. Heel erg vervelend voor haar, maar als het meezit komt er een dezer dagen een pakketje met medicijnen aan hier welke hopenlijk gaan zorgen dat Joyce zich iets beter gaat voelen.

We'll keep you posted, want Nieuw Zeeland is zooooo mooooi!

Groetjes, Frank

Frank

Hmmm, zie net dat de panorama's niet zo lekker over komen op deze site. Mocht je het leuk vinden, op onze Flickr-site kan je ze beter zien: http://www.flickr.com/photos/frankteuling

miriam

Hoi hallo,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap...wordt vast een avontuurlijk kind!
Ook namens Glenn(die zit nu in Polen).
Leuk om jullie verhalen te lezen,moet er soms erg om lachen.
Joyce hoop dat het alleen de eerst drie maanden is en op zich wel jammer van thailand,want niks heplt zo goed als rijst en gember,veel gember(tegen misselijkheig,kotsen etc)...tsja indo he!? :-)

Groetjes Glenn & Miriam

Kim

Hi Frank,

Ik vind dat je het prima gedaan hebt.
Misschien zou je iets met computers ofzo moeten gaan doen, volgens mij heb je aanleg!

Groetjes Kim

M10

Whaaaa!!!! Gefeliciteerd met dit zeer heugelijke nieuws! Wat spannend allemaal en Joyce: wel balen dat je je niet goed voelt. 't Is natuurlijk wel zo dat ze altijd zeggen "hoe zieker, hoe beter want dan ben je echt goed zwanger...", maar intussen zit je er maar wel mooi mee. Maar goed, 't blijft een bijzonder iets. Veel eten he (oftewel de hele dag door kleine beetjes) en vooral veeel lekkere dingen eten, dat hielp bij mij erg goed ;-)

Inderdaad wel een prachtig souvenir, maar welk land moet er nu op het te drukken t-shirtje komen??? I was made in ...

Anyway, geniet nog daar voor zover het gaat en hopelijk gaat en blijft het allemaal goed. I'll keep reading.

Ciao,
x 10

Tine en Bart

De curry is heerlijk in koh lanta!!! Maar het regent wel....
Lieve Jois, veel sterkte.... Vind het wel heel leuk om jullie snel weer te 'huggen'. Xxxx

Marielle en mike

Wat een geweldig nieuws!!
Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen.
Bij mij gaat het iets beter en hoef niet meer te spugen.
Ben nog wel heel moe.
Geniet ervan en geef Floris een dikke kus van ons
Xx Mike en Marielle

Hans G

Brightest couple of the year? In ieder geval het meest relaxte couple van de maand september? Wat ontspanning al niet voor een door de wereld dwalend klein gezinnetje kan betekenen! Ben je opeens een maatje groter! En nog van harte van alle Gelukjes met het verjaren op het zuidelijk halfrond. Ben je nu jonger of ouder geworden Frankie? Kus voor Joyce van Olga.

Hans G

FF jouw Flickr bekeken maar nog even en je bent Els Bax nunner twee geworden!

Oma Trees

OK, familie traditie dus. Frank was ooit een souvenirtje van een Oostenrijkse skivakantie en daarom houdt hij nu nog van rum!
Blijven schrijven hoor Joyce, voor en na het spugen.
xxx

Anneke (DVG)

Super,wat een goed nieuws! En misschien wel een kleine kiwi( kan niet meer als je al 8 wk bent) of aussie... Inderdaad, je zegt het zelf: niet zo handig maar kan jou het schelen joh! Al heel erg mooi dat er weer zo'n wondertje aan komt. Doe maar rustig aan als het lukt en niet te veel hete kruiden, haha.
Oversteek van Noorder naar Zuidereiland is grandioos wat betreft uitzicht dus als je even niet hoeft te spugen, toch maar aan dek gaan staan in de frisse lucht. Alledrie van harte proficiat en mooie reis verder.

Peter Bruin

Van harte frank en joyce met jullie nieuwe schepsel. jammer dat je niet zoveel tijd hebt voor Nieuw Zeeland want het is daar erg mooi ja. Nog wel even langs Roturoa gaan hoor op Noordereiland. We zien je wel weer op de tennisbaan in december. En qua oversteek, ben ik daar behoorlijk zeeziek geweest. pas op dus.

Niels en Bianca

GEFELICITEERD! Leuk al die kleintjes weer op komst.
Hopelijk gaan de medicijnen helpen. Joyce, ik leef met je mee. Probeer toch van al het moois om je heen te genieten.

Liefs, Niels en Bianca

Wouter, Willemijn, Floortje en Casper

Super nieuws! Hopelijk voel je je snel beter Joyce. Casper noemt zijn knuffelgiraffe al Kiwi maar ik denk dat hij geen bezwaar heeft tegen vernoeming:-) Geniet nog even en tot snel.

Liefs WWF&C

Petra

Hoi hoi,

Gefeliciteerd, met jullie zwangerschap !!
Joyce, ik hoop voor je dat je je de komende tijd wat beter gaat voelen, want je moet ook nog kunnen genieten van jullie mooie reis !!

Heel veel sterkte verder, en nog veel plezier daar !!

Groetjes van Petra

Marc en Joyce

He geweldignieuws voor jullie!! Van harte gefeliciteerd en wat leuk voor Floris. NOg een paar geweldige weken toegewenst en Joyce,morgen de 11e,alvast van harte gef.met je verjaadag,nou je cadeau van Frank heb je al te pakken! Groet uit 's-Gravendeel

Joyce

Thanx everybody voor alle felicitaties en steun, helemaal top! en ook leuk dat er nog steeds followers bijkomen. Ik kan niet iedereen persoonlijk benaderen, want heb niet iedereens mail, maar laat gerust je mail achter in een krabbel en wie weet komt er nog iets leuks terug :-) Kus Joyce

Anneke

Hee Joyce! Je staat nog bij ons in de DV agenda dus ik zag dat je jarig bent vandaag ( al is bij jullie de dag al bijna om, denk ik) maar daarom niet minder gemeend: proficiat en nog vele jaren! Geniet nog even van je reis ( bv pinguins kijken en cadbury fabriek!) en sterkte met de misselijkheid en zo. Veel plezier!!

Marie en Tommie

Wow, gefeliciteerd met de zwangerschap!!!
Hoop dat je je wat beter voelt Joyce, aangezien je vandaag ook nog eens jarig bent!
Wat is het leven toch vol verrassingen he, mooi!
Geniet van elkaar waar jullie nu ook uithangen!
Liefs van ons twee

Adri

Waarom blijven jullie geen 1 of 2 dagen in Kuala Lumpur, zodat je een beetje bij kunt komen.
Lijkt mij een veel beter ideel. Liefs van ons.

Dette en Bart

Gefeliciteerd ook met je verjaardag. Houd vol!
Liefs. Dette & Bart

Suus Veldhuis

Nou, wat een leuk bericht!!! Gefeliciteerd met jullie kleine op komst...
Hoop dat je je snel wat beterder gaat voelen!!
Groetjes, Suus

Danielle Leeman

He "buurtjes"
Wat een verhalen!! Echt waanzinnig om te volgen en de foto's zijn magnifique. leuk om jullie gezin zo te kunnen volgen. We hoorden al dat jullie het geweldig hebben daar in het verre buitenland. We missen jullie wel in de straat. Floris het wordt tijd dat je weer in het koude Nederland voor de deur komt voetballen met "Bill"(William) en Valerie. Wist je dat Sinterklaas zaterdag is aangekomen??

Lieve familie gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Balen, Joyce. Inderdaad, excellent timing....
Ik hoop dat de zwangerschapsperikelen snel minder zullen worden.

Liefs van nummer 13

Peggy Altman

HARTELIJK GEFELICITEERD met jullie zwangerschap en wat leuk voor Floris!! Ik hoop, dat die misselijkheid gauw overgaat en dat de medicijnen gaan helpen.
Wat leuk om die verhalen van jullie te lezen, echt wel
lachen hoor af en toe.
Nou genieten jullie nog maar lekker voor zover dat gaat
lukken voor jou Joyce, want voor je het weet zitten jullie weer in de kou, jakkie!!

Ik hoop, dat die misselijkheid gauw over gaat en nog een fijne tijd met z'n drietjes!

Groetjes Peggy