floynk.reismee.nl

See you in Holland!

Morgen is het zover. We gaan naar huis! Hoe bizar na zo'n lange tijd. En wat een enerverende laatste weken hebben we gehad. Het overgeven heeft even lekker gepiekt, zo'n 15 keer per dag was normaal. Ik kan je vertellen, dat is niet cool! Maar precies op mijn verjaardag kwam het pakje met medicijnen uit Nederland, dus na een dag of twee daalde de frequentie naar zo'n 3 keer per dag.

Maar we waren er nog niet hoor. Er kwam namelijk nog een longinfectie overheen waar weer de nodige doktersbezoekjes en antibiotica aan te pas kwamen. Ik heb daarom de laatste weken bijna alleen maar liggend doorgebracht. Ik was nog steeds misselijk, had moeite met eten en benauwd vanwege die infectie waar ik al iets te lang mee rond had gelopen blijkbaar. Pas sinds een paar dagen gaat het beter, ik eet beter en ik kan weer naar buiten, maar moet nog mega aansterken.

Vanwege deze algehele malaise en onze geschiedenis met Floris vonden de artsen het verstandig om de echo te vervroegen. Deze hebben we dus zo'n anderhalve week geleden in Hamilton al gehad. En jawel, alles was goed! Ik heb 3 keer gevraagd of ze kon checken of het er echt geen drie zijn, maar één... En het is er echt eentje en volgens Floris een zusje of een meisje. Maargoed, een mega geruststelling dus voor ons, want ik begon hem een beetje te knijpen. Wat mij betreft kan het inzenden van namen beginnen hoor...

We kunnen inmiddels dus van alles vertellen over de medische wereld van Nieuw Zeeland, maar niet zo gek veel over het land zelf. Mensen reageren altijd super enthousiast. Leuk! Met een camper door Nieuw Zeeland! ben je in Queenstown geweest? En hoe vond je Millford Sound? Dé twee plekken waar je geweest móet zijn en dan krijgen ze, uhhh nee, niet aan toegekomen... en echt niet dat we steeds weer ons verhaal gaan doen, daar heb ik de kracht niet voor ;-)

Al met al een beetje jammer, maar het blijft toch quality time met zijn drietjes en Frank is echt een kanjer! Hij heeft super goed voor mij gezorgd en had ook nog zo'n druk baasje om hem heen stuiteren, wat een topper!

Ik kan alleen nog maar zeggen:See you in Holland!

Reacties

Reacties

Frank

Nou thanks hoor Joycy, maaruh als iemand hier een kanjer is dan ben jij het. Zo'n zwangerschap ... Damn, dat gun je je grootste vijand niet ...

Petra

Hoi hoi,

Oh wat vervelend allemaal, maar gelukkig gaat het goed met jullie kindje!!

Een goede reis naar huis toe, en heel veel sterkte met je zwangerschap !!

Groetjes peet

Anneke

Hee you 3! (And 1/2)

fijn dat alles goed was op de echo,wel balen dat je er zo beroerd van bent/was. In ieder geval: goede reis en welkom terug in ons koude kikkerlandje. Doe je das maar alvast om want het is hier KOUD!! groetjes.

Tommie en Marie

Vanuit Leiden een berichtje dat jullie alle twee/vier kanjers zijn! Positief blijven, that's the spirit.
Goeie reis gewenst en tot binnenkort!
Liefs

Hert

Succes you 3 met de terugreis ennuh... tot snel!

x

Hanne

Tot snel!!! Doe voorzichtig en rustig aan.
Doeg, x Anne

Astrid Buikema

Hallo alledrie,
Allereerst van harte gefeliciteerd met de komende gezinsuitbreiding. Voor nu sterkte en succes
met de misselijkheid en vermoeidheid. En een goede terugreis gewenst.

Jootje

Wat een onwerkelijk idee zeg, dat jullie van de week weer heerlijk thuis zijn en hier kunnen genieten van iedereeen en de sneeuw die donderdag gaat vallen, dus houden jullie je winterjas maar in de aanslag voor woensdagochtend. Wij kunnen niet wachten tot jullie erweer zijn en heerlijk bijkletsen met onze thee avondjes. Tot snel liefs Jo

Bianca

Wat fijn dat de echo goed was. Daar doe je het dan voor...... Wat een ellendige zwangerschappen heb jij toch! Ik heb echt met je te doen.
Hopelijk overleef je de lange terugreis een beetje. Sterkte en zien jullie inderdaad hopelijk snel in ons kikkerlandje.

Liefs, Bianca

Liesbeth

He chica,

Wat gezellig dat jullie eerder terugkomen! Lijkt me voor jou ook het fijnst als je je zo rot voelt! Relaxt dat het medicijn aan slaat, maar ja blijft toch twee keer kotsen op een dag. Snel weer een date plannen om bij te kletsen! En succes met jullie mega lange vlucht terug en de jetlag thuis.. Poeh, die zal er na zoveel maanden wel inhakken.

Tot snel!

Dikke kus Lies

Hanja

Je moet er wat voor over hebben, om zo'n mooi kindje te krijgen. Ik hoop dat het steeds beter gaat met je conditie Joyce tijdens de zwangerschap. Goede reis terug, hou jullie goed en als ik wat kan doen? Jullie weten me dan te vinden.

Lieve groet Hanja

Trees

Wat een oud nieuws allemaal; ik weet al heel lang dat Frank een kanjer is, en jij en onze Floris. Kom nou maar naar huis, tis mooi geweest! xxx

degene die Joyce echt het allermeest mist

He kotskind,

kom nou maar naar huis, kunnen we weer goede gesprekken voeren!!!!!

x deb

W&W

Oh wat lief hoe blij jullie met elkaar zijn. Ik had tranen in mijn ogen. Wat een liefde. Sterkte met de terugreis! Staat je roze emmer alweer klaar in Nederland?

liefs, Wout en Willem

Trudy

Lieve Froycel,

Van harte gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding. Bad planning, maar ach, dit soort zaken plan je niet. Joyce, denk dat jij een roeping hebt misgelopen, wat kan jij gaaf schrijven. Reisverhalen waren om te smullen, kan niet wachten om de beamer aan te zetten. Good luck met de terugreis en tot gauw. Kus Trudy

Olga

Jammer dat jullie mooie reis erop zit, moet zeggen dat ik heel erg van jullie verhalen heb genoten, wat kan je toch leuk schrijven Joyce. Gelukkig dat het spugen wat minder is geworden! En hoop dat het tijdens de reis ook goed gaat met je. Een hele fijne reis nog naar huis en tot snel! Liefs de fam Geluk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!